فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی صباپارت همواره در تلاش است که محیطی امن و ایمن را برای کاربران خود فراهم نماید. در همین راستا با اتکاء به ارزش و احترامی که برای حریم شخصی کاربران محترم خود قائل است، در فرایند خرید، ثبت نظر،‌ یا استفاده از برخی امکانات وب سایت یا اپلیکیشن، برخی اطلاعات پایه‌ای را از کاربران درخواست می‌کند.

برای ثبت نام در سایت اطلاعاتی مانند شماره تماس را از کاربر درخواست می‌کنیم.

برای پردازش و ارسال کالا اطلاعاتی مثل آدرس، ‌شماره تلفن و ایمیل مورد نیاز است. لذا یادآور می‌شویم نشانی ایمیل و تلفن‌هایی که کاربر در پروفایل خود یا هنگام پروسه خرید ثبت می‌کند، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌های مورد تایید مشتری است. صباپارت از آن ها به عنوان اطلاعات اصلی مشتری جهت خبررسانی، اطلاع از وضعیت و ارسال استفاده می‌کند. بنابراین در صورتی که اطلاعات وارد شده مثل شماره تماس یا مشخصات گیرنده و آدرس به صورت دقیق درج نشده باشد، صباپارت جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش، با مشتری تماس گرفته یا اطلاعات تکمیلی بیشتری از آن‌ها درخواست می‌کند.

نوع دستگاه، زبان و نوع سیستم عامل دستگاه شما، جستجوهای انجام شده در وب سایت و اپلیکیشن صباپارت و نتایج حاصل از فیلترگیری،‌ مدت و بازه‌ی استفاده، اطلاعات فنی و گزارش‌های سرور و نسخه مرورگر، این داده‌ها تنها توسط صباپارت استفاده شده و در اختیار هیچ شریک تجاری دیگری قرار نخواهد گرفت. صباپارت اطلاعات را توسط کوکی (Cookie) گردآوری می‌نماید. کوکی فایلی است که به درخواست یک سایت توسط مرورگر ایجاد می شود و به سایت امکان ذخیره‌ی بازدیدهای شما و مناسب سازی آن‌ها را فراهم می نماید. لازم به توضیح است با مطالعه راهنمای مرورگرها امکان غیر فعال سازی کوکی‌ها در بسیاری از مرورگرها وجود دارد.

صباپارت برای اطلاع رسانی رویدادها و اخبار، خدمات و سرویس‌های ویژه یا پروموشن‌ها برای اعضای خود پیامک یا ایمیل ارسال می‌کند. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت این نوع ایمیل یا پیامک‌ها نداشته باشند، می‌توانند عضویت دریافت خبرنامه صباپارت را لغو کنند. بنابراین عدم اقدام جهت لغو، به منزله‌ی موافقت ضمنی با دریافت ایمیل و پیام از سمت صباپارت بوده و سلب حق اعتراض می‌باشد. صباپارت ممکن است نقد و نظرهای ارسالی کاربران را در راستای قوانین وبسایت ویرایش کند، همچنین اگر نظر یا پیام ارسال شده توسط کاربر مشمول مصادیق محتوای مجرمانه باشد، صباپارت حق پیگرد قانونی را برای خود محفوظ می‌شمارد.

لازم به توضیح است که حفظ و نگهداری از رمز عبور و نام کاربری بر عهده کاربران است، لذا برای جلوگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی، شایسته است کاربر از افشای این اطلاعات برای شخص دیگری خودداری نماید. در صورتی که کاربر شماره همراه خود را به فرد دیگری واگذار نماید، جهت جلوگیری از هر گونه سوء استفاده یا مشکلات احتمالی، کاربر می‌بایست شماره موبایل خود را در پروفایل تغییر داده و شماره جدیدی را ثبت نماید.

صباپارت هویت شخصی کاربران را محترم و محرمانه می‌داند و اطلاعات شخصی یا فعالیت­های کاربر در سایت و اپلیکیشن را به هیچ شخص یا سازمان دیگری منتقل نخواهد کرد،‌ مگر اینکه با حکم مقام قضایی یا اداری صالحه یا طبق قوانین و مقررات رایج کشور موظف باشد در اختیار مراجع ذی‌صلاح قرار دهد. در این مورد هیچ گونه مسئولیت قانونی مبنی بر جبران خسارت برای صباپارت وجود ندارد و کاربران با اعلام رضایت خود در استفاده از خدمات وب سایت ضمناً حق هرگونه اعتراض را از خود سلب و ساقط نموده‌اند.

صباپارت برای حفاظت و نگهداری از اطلاعات و حریم شخصی کاربران همه توان خود را به کار می‌گیرد.

امیدواریم که تجربه‌ی خریدی امن،‌ آسان و خوشایندی را برای همه کاربران فراهم آوریم.

در صورت وجود هرگونه سؤال، لطفا با شماره‌ی زیر در تماس باشید.

021-91691410

دفتر مرکزی: تهران، میدان بهارستان، خیابان صفی علیشاه، بن بست مولا، پلاک 2، واحد 5.

کد پستی: 1146915909